Overige vragen

Inloggen bij Acco
Bestellen bij Acco
Levering & Verzendkosten
Retourneren
Aanvullende materialen bij Acco-titels

Overige vragen

 

Inloggen bij Acco

Vraag: Hoe maak ik een account aan?

Antwoord: Je kunt inloggen met de knop Inloggen, rechts bovenin het scherm. Klik hierop en klik vervolgens op account aanmaken. Je kunt nu alle gegevens invullen die nodig zijn om je account aan te maken. Klik vervolgens op Registreren. Je ontvangt binnen enkele minuten een bevestigingsmail met daarin je accountgegevens.
 

Vraag: Hoe kan ik inloggen?

Antwoord: Je kunt inloggen met de knop Inloggen, of Mijn ACCO, rechts bovenin het scherm. Vul onder Inloggen je e-mailadres en je wachtwoord in. Klik vervolgens op de knop Inloggen.
 

Vraag: Ik ben mijn inloggegevens vergeten, wat moet ik doen?

Antwoord: Als je alleen je wachtwoord bent vergeten, klik dan op Je wachtwoord vergeten en vraag een nieuw wachtwoord aan. Ben je zowel je e-mailadres als je wachtwoord vergeten, stuur dan een e-mail naar info@accouitgeverij.nl
 

Vraag: Ik krijg de melding 'e-mailadres onbekend', wat moet ik doen?

Antwoord: Het lijkt erop dat wij geen account hebben geregistreerd met dit e-mailadres. Controleer of je het e-mailadres juist hebt ingetypt. Is het mogelijk dat je met een ander e-mailadres een account hebt aangemaakt? 
 

Vraag: Ik krijg de melding dat het e-mailadres al in gebruik is. Wat moet ik doen?
 

Antwoord: Dit betekent dat er al een account met het ingevoerde e-mailadres bestaat. Is het mogelijk dat je al eerder een account hebt aangemaakt? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan. Je ontvangt binnen enkele minuten een e-mail met een link om je wachtwoord te wijzigen.

Vraag: Hoe wijzig ik mijn gegevens zoals mijn factuuradres of afleveradres?
 

Antwoord: Om je accountgegevens te wijzigen log je eerst in met je Mijn ACCO account. Klik vervolgens onder Mijn account op Mijn gegevens. Op deze pagina kun je je accountinformatie, je factuuradres of je standaard afleveradres bewerken.  

 

Vraag: Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?
 

Antwoord: Klik hier om een nieuw wachtwoord op te vragen. Voer je e-mailadres in. Je ontvangt binnen enkele minuten een e-mail met een link waarmee je je wachtwoord opnieuw kunt instellen.

 

Bestellen bij ACCO

Vraag: Hoe bestel ik een artikel?

Antwoord: Een bestelling in onze webshop is in drie stappen geplaatst.

Stap 1: Plaat het artikel van je keuze in het winkelmandje.
Hoe? Zoek via de zoekbalk of via de webshop het artikel van jouw keuze. Selecteer het artikel en klik op in winkelmandje. Het artikel ligt nu in je winkelmandje. Wil je meer artikelen bestellen? Klik dan op verder winkelen. Ben je klaar met winkelen klik dan op bestelling afronden.

Stap 2: Controleer je bestelling.
Is jouw bestelling compleet? Klik dan op bestelling afronden om naar de betaling te gaan.  Log hiervoor eerst in met je account. Als je nog geen account hebt kun je deze tijdens het bestelproces aanmaken. Ook is het mogelijk om zonder account af te rekenen. Vul de benodigde gegevens in en kies een afleveradres voor jouw bestelling.

Stap 3: Je bestelling betalen en afronden.
Kies vervolgens de gewenste verzendmethode en betaalmethode. Je kunt betalen met iDeal. Zodra je hebt betaald ontvang je binnen enkele minuten een bestelbevestiging en de betaalbevestiging per e-mail. 

Vraag: Kan ik mijn bestelling naar een ander adres laten verzenden?

 Antwoord: Ja, je kunt de bestelling op elk gewenst adres laten leveren. Kies tijdens je bestelproces voor de optie Alternatief verzendadres.

 

Vraag: Hoe betaal ik mijn bestelling bij Acco?
 

Antwoord: Je rekent jouw bestelling direct af in onze webshop met iDeal.

 

Vraag: Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?
 

Antwoord: Het is niet mogelijk om een bestelling in onze webshop achteraf te betalen.

 

Vraag: Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
 

Antwoord: Tijdens het bestelproces kun je jouw bestelling nog aanpassen. Zodra de betaling is gedaan kun je de bestelling niet meer aanpassen.

 

Vraag: Waar vind ik informatie over mijn bestelling?
 

Antwoord: Je vindt alle informatie over jouw bestelling bij jouw accountgegevens. Log hiervoor in op Mijn ACCO, rechts bovenin op de website. Onder Mijn gegevens vind je informatie over je bestelling(en). Heb je een bestelling geplaatst zonder account? Dan is het helaas niet mogelijk informatie op te vragen.

 

Vraag: Ik wil een zakelijke bestelling doen, kan dat?

Antwoord: Ja, dat is mogelijk. Selecteer hiervoor de optie Zakelijk. Als je verbonden bent aan een bedrijf of instelling kun je in een keer een grote bestelling doen. Selecteer de optie Zakelijk en voer alle bestelgegevens in, deze worden verwerkt op de factuur.

 

Levering & verzendkosten

Vraag: Hoe wordt mijn boek bezorgd?

Antwoord: Je product wordt via PostNL bij je gekozen afleveradres bezorgd.

Vraag: Kan ik mijn bestelling volgen met Track & Trace?
 

Antwoord: Momenteel is Track & Trace nog niet beschikbaar voor onze verzendingen.
 

Vraag: Wat zijn de verzendkosten?
 

Antwoord: Voor bestellingen tot € 30,- brengen wij € 2,95 verzendkosten in rekening. Voor bestellingen van € 30,- of meer betaal je geen verzendkosten. 
 

Vraag: Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling ontvang?
 

Antwoord: Zodra we jouw bestelling hebben ontvangen gaan we aan de slag met het verzendklaar maken van jouw bestelling. Gemiddeld is de levertijd van een boek 2 tot 5 werkdagen, afhankelijk van de beschikbaarheid. De beschikbaarheid van de titel van jouw keuze zie je bij het artikel in de Acco-webshop én in je winkelmandje.
 

Vraag: Hoe weet ik of mijn bestelling onderweg is?
 

Antwoord: Log in op Mijn ACCO. Onder Mijn gegevens vind je de status van je recente bestellingen. Heb je zonder een account aan te maken een bestelling gedaan? Dan is het niet mogelijk om de status van je bestelling te bekijken.

 

Vraag: Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat moet ik doen?
 

Antwoord: Ondanks onze goede zorg voor jouw bestelling kan het gebeuren dat je een verkeerd artikel ontvangt. Neem in dat geval contact met ons op via info@accouitgeverij.nl. We helpen je graag om het artikel terug te sturen en om te ruilen voor het juiste artikel.

 

Vraag: Mijn bestelling is beschadigd, wat moet ik doen?
 

Antwoord: Ondanks onze goede zorg voor jouw bestelling kan het gebeuren dat het artikel tijdens de verzending beschadigd raakt. Neem in dat geval contact met ons op via info@accouitgeverij.nl. We helpen je graag om het artikel terug te sturen en om te ruilen voor het onbeschadigd exemplaar. 
 

Retourneren

Vraag: Kan ik een bestelling retourneren?
 

Antwoord: Ja, je kunt artikelen die je via accouitgeverij.nl aangeschaft hebt binnen 14 dagen retourneren. Dat kan zonder opgaaf van reden en je ontvang het volledige aankoopbedrag retour (excl. verzendkosten). Voorwaarde is dat het artikel in originele, ongeschonden staat verkeert.
 

Vraag: Hoe stuur ik mijn bestelling retour?
 

Antwoord: Stuur jouw bestelling retour in de originele verzenddoos. Plak de doos goed dicht lever het pakket af bij het dichtstbijzijnde PostNL-servicepunt. Kijk voor het retouradres en antwoordnummer op onze contactpagina.   

 

Vraag: Wanneer wordt mijn aankoopbedrag teruggestort?

Antwoord: Zodra de retourzending bij ons is ontvangen en gecontroleerd, wordt het retourbedrag (exclusief verzendkosten) teruggestort op dezelfde rekening waarmee de betaling van de bestelling is gedaan.

 

Aanvullende materialen bij Acco-titels

Vraag: Mijn boek heeft downloads. Waar vind ik ze?
 

Antwoord: In elk boek met downloads staat een specifieke link. Plaats deze link in de adresbalk van jouw internetbrowser.  Je komt nu op de pagina met meer informatie over het boek dat je gekocht hebt. In onze webshop zie je voor welke titels er aanvullende materialen beschikbaar zijn onder Extra Materiaal.  
 

Vraag: Mijn downloads zijn vergrendeld. Wat nu?

Antwoord: Het kan zijn dat de downloads vergrendeld zijn en dat je een activatiecode nodig hebt om ze te kunnen ontgrendelen. De activatiecode vind je in het boek. De pagina waarop de activatiecode staat, verschilt per boek. Zodra je de activatiecode in hebt kunnen voeren zijn de downloads vrij beschikbaar voor jou.
 

Vraag: Ik krijg mijn downloads niet geopend. Wat nu?
 

Antwoord: Als er meerdere bestanden beschikbaar zijn bij het boek, ‘verpakken’ we de bestanden in een ZIP-bestand. Dat maakt het makkelijker om in één keer alle bestanden voor je klaar te zetten zodat je ze ook in één keer kunt downloaden. Om ZIP-bestanden te openen heb je een programma als WinZIP of WinRAR nodig. Dit programma is onderdeel van de meeste standaard programma’s op de computer.

Staat er op jouw computer nog geen programma om ZIP-bestanden uit te pakken? Download en installeren is zo gebeurd.

Klik hier om WinZIP te downloaden of hier voor WinRAR.

 

Vraag: De weblink uit het boek werkt niet, ik zie geen downloads.

Antwoord: Werkt de weblink uit het boek niet? Controleer of je de url juist hebt ingevoerd. Werkt de link nog steeds niet? Neem dan contact met ons op via info@accouitgeverij.nl

Werkt de link wel, maar zie je geen downloads? Neem in dat geval contact met ons op via  info@accouitgeverij.nl en wij helpen je graag verder. 

 

Overige vragen

Vraag: Ik ontvang de nieuwsbrief niet, maar heb me daar wel voor aangemeld. Hoe kan dit?

Antwoord: Het kan zijn dat onze nieuwsbrief in jouw spambox terecht is gekomen. Controleer daarom eerst je spambox (of Ongewenste e-mail/Reclame). Heb je onze nieuwsbrief gevonden? Voeg ons e-mailadres dan direct toe aan jouw contacten. Je ontvangt de nieuwsbrief de volgende keer dan gewoon in jouw Inbox.
 

Vraag: Ik heb een goed idee voor een nieuwe uitgave. Kan ik auteur worden?

Antwoord: We staan altijd open voor nieuwe uitgeefideeën die passen bij onze fondsen. Kijk op de FAQ-pagina voor auteurs  om alvast een idee te krijgen van het uitgeefproces. Jouw ideeën voor een nieuwe uitgave kun je sturen naar info@accouitgeverij.nl. We nemen zo snel mogelijk contact met je op. 
 

Vraag: Hoe kan ik Acco bereiken?
 

Antwoord: Kijk voor onze contactgegevens op de pagina Contact.
 

Vraag: Waar vind ik de Algemene voorwaarden van Acco?
 

Antwoord: Onze algemene voorwaarden kun hier vinden.