Mijn ACCO & inloggen

Hier vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Zit jouw vraag of antwoord er niet bij, neem dan gerust contact met ons op.


Hoe maak ik een account aan?

Klik rechts boven in het scherm op Aanmelden of Inloggen. Klik op account aanmaken. Vul de gegevens in die nodig zijn om je account aan te maken en klik op Registreren. Je ontvangt een bevestigingsmail met daarin je accountgegevens.

Hoe kan ik inloggen?

Klik rechts boven in het scherm op Inloggen of op Mijn ACCO. Vul onder Inloggen je e-mailadres en je wachtwoord in. Klik op de knop Inloggen.

Ik ben mijn inloggegevens vergeten, wat moet ik doen?

Als je alleen je wachtwoord bent vergeten, klik dan op Je wachtwoord vergeten? en vraag een nieuw wachtwoord aan. Ben je zowel je e-mailadres als je wachtwoord vergeten, stuur dan een e-mail naar info@accouitgeverij.nl

Ik krijg de melding 'e-mailadres onbekend', wat moet ik doen?

Je hebt geen account met dit e-mailadres. Controleer of je je e-mailadres juist hebt ingetypt. Is het mogelijk dat je met een ander e-mailadres een account hebt aangemaakt? 

Ik krijg de melding dat het e-mailadres al in gebruik is. Wat moet ik doen?

Dit betekent dat er al een account met het ingevoerde e-mailadres bestaat. Is het mogelijk dat je al eerder een account hebt aangemaakt? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan. Je ontvangt een e-mail met een link om je wachtwoord te wijzigen.

Hoe wijzig ik mijn gegevens?

Log in met je Mijn ACCO account. Klik onder Mijn account op Mijn gegevens. Op deze pagina kun je je accountinformatie, je factuuradres of je standaard afleveradres bewerken.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

Klik hier om een nieuw wachtwoord op te vragen. Voer je e-mailadres in. Je ontvangt een e-mail met een link waarmee je je wachtwoord opnieuw kunt instellen.