Bestellen & betalen

Hier vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Zit jouw vraag of antwoord er niet bij, neem dan gerust contact met ons op.


Hoe bestel ik een artikel?

Een artikel in je winkelmandje plaatsen

Zoek via de zoekbalk of via de webshop het artikel dat je wilt aanschaffen. Selecteer het artikel en klik op in winkelmandje. Het artikel ligt nu in je winkelmandje. Wil je nog verder winkelen? Dat kan! Klik dan op verder winkelen. Als je meteen wilt afrekenen, klik dan op bestelling afronden.

Je bestelling controleren

Klik op bestelling afronden om te betalen. Log in met je account. Heb je nog geen account? Dan kun je deze tijdens het bestelproces aanmaken. Je kunt ook zonder een account afrekenen. Vul je gegevens in en kies een afleveradres.

Je bestelling betalen en afronden

Kies je verzendmethode en betaalmethode. Je kunt betalen met iDeal. Als je hebt betaald, krijg je een e-mail met de bestelbevestiging en de betaalbevestiging. 

Kan ik mijn bestelling naar een ander adres laten verzenden?

Ja, dat kan. Kies tijdens je bestelproces voor de optie Alternatief verzendadres.

Op welke manier kan ik betalen?

Je kunt betalen met iDeal.

Ik wil mijn bestelling pas achteraf betalen, kan dat?

Nee, dat is niet mogelijk. Je betaalt direct voor je artikel. Zodra de betaling is gedaan, zetten wij het bestelproces in gang. 

Tot wanneer kan ik mijn bestelling wijzigen?

Je kunt je bestelling tijdens je bestelproces nog aanpassen. Door te klikken op verwijderen kun je een artikel verwijderen uit je winkelmandje. Je kunt ook het aantal artikelen aanpassen.

Kan ik een bestelling retourneren?

Ja, dat kan. Je kunt je artikel binnen 14 dagen retourneren. Het artikel moet in originele, ongeschonden staat verkeren. Je krijgt dan het aankoopbedrag retour.

Waar vind ik informatie over mijn bestelling?

Log in op Mijn ACCO. Hier vind je informatie over je bestelling(en). Heb je zonder een account aan te maken een bestelling gedaan? Dan is het helaas niet mogelijk informatie op te vragen.

Ik wil een zakelijke bestelling doen, kan dat?

Ja, dat is mogelijk. Als je verbonden bent aan een bedrijf of instelling kun je in een keer een grote bestelling doen. Selecteer de optie Zakelijk en voer alle bestelgegevens in, deze worden verwerkt op de factuur.