Hier vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Zit jouw vraag of antwoord er niet bij, neem dan gerust contact met ons op.
Een artikel in je winkelmandje plaatsen
Zoek via de zoekbalk of via de webshop het artikel dat je wilt aanschaffen. Selecteer het artikel en klik op in winkelmandje. Het artikel ligt nu in je winkelmandje. Wil je nog verder winkelen? Dat kan! Klik dan op verder winkelen. Als je meteen wilt afrekenen, klik dan op bestelling afronden.
Je bestelling controleren
Klik op bestelling afronden om te betalen. Log in met je account. Heb je nog geen account? Dan kun je deze tijdens het bestelproces aanmaken. Je kunt ook zonder een account afrekenen. Vul je gegevens in en kies een afleveradres.
Je bestelling betalen en afronden
Kies je verzendmethode en betaalmethode. Je kunt betalen met iDeal. Als je hebt betaald, krijg je een e-mail met de bestelbevestiging en de betaalbevestiging.
Ja, dat kan. Kies tijdens je bestelproces voor de optie Alternatief verzendadres.
Je kunt betalen met iDeal.
Nee, dat is niet mogelijk. Je betaalt direct voor je artikel. Zodra de betaling is gedaan, zetten wij het bestelproces in gang.
Je kunt je bestelling tijdens je bestelproces nog aanpassen. Door te klikken op verwijderen kun je een artikel verwijderen uit je winkelmandje. Je kunt ook het aantal artikelen aanpassen.
Ja, dat kan. Je kunt je artikel binnen 14 dagen retourneren. Het artikel moet in originele, ongeschonden staat verkeren. Je krijgt dan het aankoopbedrag retour.
Log in op Mijn ACCO. Hier vind je informatie over je bestelling(en). Heb je zonder een account aan te maken een bestelling gedaan? Dan is het helaas niet mogelijk informatie op te vragen.
Ja, dat is mogelijk. Als je verbonden bent aan een bedrijf of instelling kun je in een keer een grote bestelling doen. Selecteer de optie Zakelijk en voer alle bestelgegevens in, deze worden verwerkt op de factuur.